A NAP ÉS SZEM KAPCSOLATA, AMIRŐL ÉRDEMES TUDNI!

Akiknek komoly szándéka van, vissza kell találni az erős, természetes fényhez. Minden látástréning könyvben szerepel a nap és fényfürdő, de a káros hatás emlegetése nagyban túlzó. Az ortodox és bátortalan szempontok miatt a nap gyógyító erejének csodáiról csak visszafogott elemzések találhatók, így a nyavalyák gyógyításánál teljesen a háttérbe szorult.

napsz-300x192

Alternatív gyógyító körökben általános ismert, hogy a Nap közel nem olyan ellenség, mint ahogy azt a nyugati orvoslás állítja. A napsugár valójában a legjobb barátunk az egészséghez, gyógyuláshoz, immunitáshoz, sőt még a látásunkat is erősíti.

A szemek használják fel az egész szervezet számára szükséges prána (életerő) 50%-át . Ezért is zárják el előlünk a valódi információkat, vagyis a napszemüveg terjesztése, divatba hozása erősen összefügg a népesség energia- és egészségszint csökkentésének napirendjével.

Hogyan lehetséges?  Nagyon egyszerűen.

Néhány másodperc szükséges naponta, reggel és este.  A Nap elképzelhetetlen mennyiségű sugarat önt folyamatosan az atmoszférába. Tudjuk, hogy a legújabb korban a napfényből elektromosságot állítanak elő, és csak nemrégiben vált ismertté, hogy a Nap a legjobb forrása a szervezetben képződő D vitamin létrehozásának. Van másik mód is, ahogyan a napfény gyógyít, és erősíti az immunitást. Ez az “Oculo-Endocrine System”.

A napterápia fő kulcsa a láthatatlan ultraviola sáv és a retina, amely a fő felfogó. A sejtek azon rétege, melyet epithelialis sejtnek nevezünk ultraviola sugárzásnak kitéve magasan neuroaktívvá válik anélkül, hogy bármilyen módon hatással lenne a látásra. Míg a látható fény sávja izgatja a retinát, és a toboz hozza létre a látást, a láthatatlan ultraviola sugár stimulálja az epithelialis sejteket, melyek az inger hatására erőteljes idegi impulzust visznek át az optikai idegeken keresztül közvetlenül az agyalapi és tobozmirigyekhez. Ennek a friss felfedezésnek a nyugati orvoslás az “oculo-endocrine system” nevet adta, azonban a taoisták már időtlen idők óta ismerik a mechanizmust.

A kínaiak és más kultúrák is évezredek óta használják a Nap gyógyító, fiatalító és élethosszabbító erejét. Különösen igaz ez Taoista és Shaolin közösségekben. Ők rendszeresen végzik a gyakorlatokat, amely során a Nap felé, de nem közvetlenül a Napba néznek. Korán reggel 9 óra előtt és késő délután, 4 óra után, amikor a Nap fénye erősödni vagy gyengülni kezd.

SOHA nem gyakorolnak reggel 9 óra után és délután 4 óra előtt, amikor a Nap ereje túl erős. Ez szemsérülést okozhat.

Miért végzik? Mert tudják, hogy a napfény létfontosságú energiákat ad, melyek kritikusak a szervezet immunitása és egészsége, és a látás érdekében.

E gyakorlat neve “Nap Pislogás” vagy “Napfény Adagolás”.

Két lehetséges módon végezhető:

Az első: az iránytű négy irányába tekintünk, és 3-5 másodpercig gyorsan pislogunk. Egyszer nézzen a Naptól 15 fokkal északra, közben 3-5 másodpercig pislogjon, majd ugyanezt végezze jobbra (kelet felé), utána lefelé (délre), majd jobbra (nyugat felé). NAGYON FONTOS: ne nézzen közvetlenül a Napba, mert a retinának az a része, melyet a Nap UV és egyéb sugaraival akarunk “öntözni” a szemek oldalsó részén és nem a közepén találhatók. A művelet segít megakadályozni a szem sérülését, és ezért reggel 9 előtt és délután 4 óra után kell végezni, amikor a napfény nem túl erős, de még annyi UV sugárzást ad, mely elégséges a megfelelő előnyök megszerzéséhez.

A második gyakorlat kicsit haladóbb.

Az előző gyakorlatot követve, szemeinkkel körözünk a Nap körül 3-5 másodpercig hunyorogva az óramutató járása irányában, majd pihentetjük, más irányba nézve néhány másodpercig. Ezután megismételjük az óramutató járásával ellentétes irányban. Ezzel a módszerrel jóval erősebb hatású UV sugárzás éri a retinát.

LEGYEN NAGYON ÓVATOS!

Ne nézzen közvetlenül a Napba, csak körülötte mozgassa szemeit. Míg ezekkel a gyakorlatokkal és elképzelésekkel szembehelyezkedik a konvencionális nyugati orvoslás, azok a milliók, akik elvégezték, beleértve magamat is, komoly bizonyítékokat szereztünk arról, hogy működik.

De ne adjon a szavamra, próbálja ki maga, és figyelje az eredményét.

A gyakorlás elején könnyezni vagy lüktetni fog a szeme. Ennek oka az, hogy az epithelialis sejtek nagyon sokáig elégtelen mennyiségű UV sugárzást kaptak, és lehet, hogy a szemizmai sorvadnak. Ezért legjobban a szemforgató gyakorlatokat szeretem, a látás javításán kívül is vannak egyéb előnyei.

Különösnek hangzik. Biztos vagyok benne, hogy egész életünkben hazudtak nekünk, és azt mondták, hogy napszemüveget kell hordanunk a halálos és szemet károsító UV sugárzás elkerülésére. Méginkább hazugságnak hangzik az orvosi közösségek és a média szájából, amióta tudják, hogy a Nap életfontosságú, különösen a D vitamin szempontjából, mely a bőrünkön keresztül termelődik és a szemen keresztül bejut az agyba a napfény hatására.

A retina az egyetlen ideg kívül, melynek közvetlen kapcsolata van az aggyal. Ez a legjobb mód, hogy megfelelő éltető napfényt kapjon közvetlenül az agyunk is.

Miért van szükségünk erre? Mert ki kell lépnünk a nyugati orvoslás tömeghazugságaiból. Amikor a Nap sugarai bejutnak a látóidegeken keresztül az agyba, az agyalapi mirigyet stimulálják a HGH (emberi növekedési hormon) kiválasztására. Hatására jelentősen megerősödik a teljes immunrendszer, és maga a szem is. Természetesen, ha az egész napot a strandon akarjuk tölteni, szükségünk van a napszemüvegre. Különösen délelőtt 10 és délután 2 óra között, hogy megvédjük szemünket a túl erős napfénytől.

summergl-300x194

De az a hazugság, hogy mindig hordjunk napszemüveget, vezetés közben és a szabadban töltött idő minden pillanatában is, nagyon károsító a szem egészségére és a teljes immunitásunk szempontjából. Szemeink azért gyengék, mert időnk legnagyobb részét bent töltjük az irodákban és otthonunkban. Amikor kimegyünk, napszemüveget veszünk fel, hogy kiszűrjük az UV sugarakat, amely megfosztja agyunkat és testünket az életfontosságú UV sugaraktól, hogy fenntarthassuk a megfelelő látást és immunitást.

Mindig napszemüveget szoktam hordani, és úgy találtam, hogy látásom lassan gyengült. Napszemüveg nélkül a napsugárzás szemfájdalmat okozott.

Miután megismertem az igazságot a Napról és a napszemüveg szemeket és látást károsító hatásáról, abbahagytam viselését. A pislogásos és szemforgatós gyakorlatok elkezdését követő néhány héten belül már a déli napfény sem bántja a szemeimet. A látásom élesebbé, tisztábbá vált, javult nappal és éjjel is.

Amit a nyugati orvosi társadalom és a média üzen, az maga a betegség egyik fajtája. Azt halljuk, hogy kerüljük a Napot. Az egyetlen veszély ma, ahogyan az emberek magukra öntik a napvédő krémeket és folyadékokat. Ha az egész napot a szabadban akarja eltölteni, akkor védeni kell a szemét és bőrét a túl erős sugárzástól. E célra használjon napszemüveget, és jó minőségű organikus vagy natúr napvédőt, illetve viseljen annyi és olyan napvédő ruházatot, amely lehetséges.

A bőrrákok többsége, melyet a napfényre próbálnak fogni, nem magától a napfénytől keletkezik. Egyik oka a szervezetben levő omega 6 – omega 3 zsírsavak arányának felborulása, és egyéb más tényezők. A félretájékoztatás, melyben azt mondják, hogy kerüljük a napfényt, D vitaminhiányt okoz a vérben, és a bőrben, amely megvéd és megakadályozza a rákot. Azt mondják, hogy kenje be bőrét jó vastagon napvédővel, melyről tudott, hogy rákot okozz.

Tisztán láthatja, hogy a nyugati világban miért csökken rohamos ütemben az emberek egészsége.

Néhány kommentár orvosi szakértőktől, a napfény fontosságáról:

  • “A napszemüveg és kontaktlencse megakadályozza az ultraibolya sugárzást, hogy a szemeken keresztül a tobozmirigybe kerüljön.”
  • “A napszemüveg lerakása után látásom erőteljesen javult. Javasoltam barátaimnak is, hogy tegyék ugyanezt.”
  • “Semminek nem szabad akadályozni a napfény teljes spektrumát. Szemüvegnek és napszemüvegnek sem”.
  • “A napszemüvegek megakadályozzák a gyógyító ultraviola fényt, ezzel járulnak hozzá a növekvő számú vaksághoz és szembetegséghez”.

Emlékezzen, a hétvégi napozás nem kompenzálja a hétközben irodában töltött 5 napot. Ha valami, akkor ez még rosszabbá teszi a helyzetet. A több órás intenzív napfényre nincs felkészülve szeme. Az erős napfény negnöveli a leégés lehetőségét, és a szem további sérülését. Emlékezzen, bármely változtatáshoz idő szükséges.

Ha egészséges táplálkozásra, újfajta testmozgásra és a hunyorgó szemtornára vált, időt és türelmet igényel, hogy szervezete megfelelően alkalmazkodjon az új szerephez. Lassan és okosan, nem gyorsan és bolond módjára.

A dolgokat naponta rendszeresen kell végezni. Barátaim és rokonaim, akik a szemtornát gyakorolják, nem csak egészségükben tapasztalták a jelentős változást, hanem látásukban is. Néhányuk képes volt visszaállítani látását 20/20 értékre.

Természetesen senki sem ígérheti, hogy mindenki ezeket az eredményeket éri el.

FORRÁS: SZABADONEBREDOK.HU